Sämst.

Jag är ju ganska sämst på detta med att blogga haha, har verkligen inte funnits tid! 
men jag får komma igång ingen, så att jag kan skriva av mig någonstans. 

Så jag snodde denna listan från Sannas Blogg, får se ifall jag orkar med den men det är ju värt ett försök.
Så då finns det ju iallafall nått att skriva om...

Dag 1: Tio saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 2: Åtta saker om mig själv.
Dag 3: Fem sätt att vinna mitt hjärta.
Dag 4: Bild på mig och min bästavän.
Dag 5: Den kroppsdel jag mest är nöjd över. 
Dag 6: Drömresa.
Dag 7: Fyra saker jag gillar hos en kille.
Dag 8: Tre materiella saker jag inte klarar mig utan.
Dag 9: Två favoritlåtar. 
Dag 10: För ett år sen.


Får se hur det blir! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0