Dag 1.

1. Flytta till en gård
Med min kärlek och Hemi. 
Gården ska ju självfallet ligga i Dalsland.

2.Ta körkort.
Men nu är det pågång, snart så!!

3. Bebis.
Någongång i framtiden så vill jag ha bebis. 

4. Yellowstone.
Barndomsdrömmen som fortfarande lever kvar. 
Jag ska till Yellowstone innan jag dör och jag ska kolla på vargarna där.

5. Nashville - Tennessee.
En resa till Usa, närmare bestämt Tennessee. 
Stanna där en månad och bara njuta av USA. 

6. Tattoo.
Tattuera mig, ett par gånger. 
Meningsfulla, enkla och fina. 

7. Garderob.
En stor, välfylld garderob, med kläder, smycken,
skor, väskor, ja hela köret! 
Men, vem vill inte ha det. 

8. Gifta mig.
Det får komma på 8:e plats, det är inte så noga med det men
jag vill gärna gifta mig.

9. Bilar.
Ha en massa fräcka bilar.
Fräcka till utseende och "inuti", ratrods, hotrods , dodge polara och en dodge demon. 
Då är livet nästintill fulländat, iallafall med bilar.
Trimmade som satan ska de va också. 

10. Skriva en bok/tidning.
Ja, jag har sedan jag lärde mig skriva älskat att skriva "böcker".
Jag skulle gärna vilja bli författare. 
Skriva böcker eller starta en egen tidning. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0