Dag 2.

Och iom dag 2 så ska jag skriva 8 mycket informativa och intressanta saker om mig själv...

1. Jag hatar förändringar, om det nu inte är jag som
genomför dem eller vill att det ska hända. Annars nej,  värsta jag vet.

2. Hösten är min favorit årstid.

3. Jag hatar alla människor fram tills att de bevisar mig motsatsen. 
Och människor som överdriver eller skryter är de värsta jag vet och ger mycket sällan 
människor en andra chans. 

4. Älskar att ha smycken.

5. Är nog ganska beroende av väskor, eller av att köpa väskor. 

6. Jag älskar landet och kommar aldrig någonsin att frivilligt lämna 
denna vackra plats!

7. Jag tycker att djur är bättre än de flesta människor. 

8. Jag uttrycker mig väldigt tydligt och har svårt för att 
dölja mina känslor eller åsikter.


Så där är 8 mycket intressanta saker om mig. 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0