The body shop.

 

Nu har jag hunnit testa The body shop's produkter som jag köpte för en månad sen och jag älskar dom. Har använt dem i min hudvårdsrutin och de är makalösa.

Köpte en natt ansiktskräm, ÄLSKAR DEN! Helt underbar, det ända jag kan säga.

Ögonkrämen är så mjuk och jag känner verkligen att den har mjukat upp mina hemska svarta ringar under ögonen, att få det ljusare o så tar nog längre tid, men den skulle ju fungera för det också så det återstår att se, men att mjukgöra gör den utan tvivel!

Jag köpte även en Face mist, den är bra det är den verkligen, men vet inte om jag skulle köpa just den en gång till. Den gör sitt jobb men jag tycker den är för rinnig. Jobbigt att ha i ansiktet när man väl fått klart sminket!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0