Studenten är över.

Dagen som vi räknat ner till sedan våren i 1:an är nu över. 
Tiden har gått så sjukt fort och jag har fortfarande inte fattat att det är över och att jag inte kommer att få komma tillbaka till HA12A på Agneberg igen. Nu öppnar vi ett nytt kapitel och kommer inte se varandra dagligen någonsin igen. 

Det var en av de roligaste dagarna jag har varit med om. Vi mötte upp klassen på champangefrukost och sen rullade dagen på och sen innan jag hann blinka så var det över. 
Flaket var det roligaste på dagen och sen när jag kom hem väntade släkten där med paket och vi åt underbart god mat! 
Fick många paket men det var mest porslin, en kitchen aid och presentkort. Uppskattar det mycket och det var bara bra saker, fick ett underbart fint halsband av roger! 

Nu väntar nya äventyr. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0