BodyShop.

Igår var jag inne en sväng på Body shop. 
Handlade tre hudvårdsprodukter. 

Ska testa dom nu och sen skriva vad jag tyckte. 
Men hittils är jag väldigt posetiv. 
Köpte två ur samma serie, flaskan är en face mist som man kan använda både osminkad och när man har smink för att återfukta och hjälpa sminklagren att "smälta ihop" så ser man inte knäpp ut... 
Den lilla tuben är en ögonkräm. 
Den produkten som ska bli mest spännande att använda är denna. 
Konsistensen var gör konstig men den sjönk in i huden jätte snabbt! 
Zoella berättade ganska bra om just denna produkt i en av hennes videos. 


Det jag gillar med bodyshop som gör att det är roligt att handla där är att i alla butiker jag vart inne i så har de fruktansvärt kunnig personal, snäll personal och rent och snyggt i butiken. 
De testar inga produkter på djur, inga ingredienser och inte heller den färdiga produkten ( att företaget ägs av Loreal hör till ett annat inlägg) 
Handlar man av bodyshop så kommer man alltså inte använda djurtestat på sig själv och hjälper då kanske mänskligheten på rätt spår. (jag hoppas på det iallafall) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0